BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Med direkte reference til direktøren for Økonomi, Personale & IT vil du, som leder af HR & Løn, få ansvaret for:
- 15 dygtige medarbejdere, der er meget selvkørende og optaget af udvikling af egne faglige og personlige kompetencer
- Klassiske HR-opgaver som personalejuridiske spørgsmål og sparring med lederne, understøttelse af sygefraværsindsatser, arbejdsmiljø, HR-processer
- Udvikling af HR & Lønområdet, sikre en god understøttelse af organisationen
- Organisations- og kompetenceudvikling
- Arbejdsmiljø, MED og betjening af Hovedudvalget
- Forsikringer som relatere sig til arbejdsmiljø
- Løbende implementering af nye HR- og lønsystemer
- Du vil blive arbejdsmiljøleder for hele organisationen og er klar til at understøtte det gode og sunde arbejdsmiljø i kommunen
Din profil
Du er leder gerne med erfaring indenfor både HR og lønområdet. Du vil få ansvar for en række medarbejdere, der er ret selvkørende, og derfor skal din ledelsesstil tage afsæt i vores værdier: Ansvar, Dialog og Udvikling.
Som leder af HR & Løn er du klar på at arbejde i højt tempo, ligesom du evner at prioritere skarpt - både i forhold til egne og medarbejdernes opgaver. Medarbejderne er meget efterspurgt i organisationen og en del af lederens ansvar vil være at jonglere balancen mellem opgaver og ressourcer.
Derfor skal du vælge os
Vi søger en ny leder HR & Løn. HR & løn er en del af det samlede Økonomi, Personale & IT.
Økonomi, Personale & IT er en fælles stabsfunktion, som servicerer og understøtter hele organisationen, på tværs af kerneområder. Vores hovedopgaver er:
- Understøttelse af de decentrale budget- og personaleansvarlige driftsenheder vedr. økonomi, HR og løn samt IT og digitalisering.
- Strategisk understøttelse, rådgivning og beslutningsstøtte samt ledelsesinformation af den samlede virksomhed, herunder direktion, politiske fagudvalg, kommunalbestyrelse og MED organisation.
- Understøtte udviklingsdagsordener for den samlede organisation, på de ovenfor nævnte områder.
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.
Hvis du vil vide mere
Hvis du har spørgsmål om jobbet, er du meget velkommen til at kontakte direktør Thomas Møller Palner på telefon 51 19 89 46 eller mail thomas.palner@hedensted.dk
Mangler du information om jobbet? Så fortæl os det ved at klikke her
Ansøgning
Ansøgningsfristen er den 15. juni 2023.
Vi forventer, at afvikle første ansættelsessamtale den 23. juni 2023 og evt. anden samtale den 27. juni 2023.
Om os
Hedensted Kommune har ca. 47.700 indbyggere. Kommunen ligger midt mellem Horsens og Vejle, med god forbindelse til hele landet via E45 og Midtjyske Motorvej. Hedensted Kommune består af 31 levende lokalområder, som vi kalder 'Hedenstederne'.
Vi har fokus på, at Hedensted skal være en kommune med plads til det gode liv. Vi ser kommunen som et fællesskab, hvor alle bidrager til at udvikle og styrke vores mange lokalsamfund i et forpligtende samarbejde mellem kommunen, borgerne, lokalområder og virksomheder.
Kommunalbestyrelsen har, i deres strategi for 2022-2025, udpeget tre strategiske indsatsområder:
- Vækst i balance
- Smidige og effektive processer
- Forpligtende fællesskaber
Læs evt. mere på Kommunalbestyrelsens strategi 2022-25 - Hedensted Kommune
Du kan læse mere om Hedensted Kommune her: http://www.hedensted.dk/om-kommunen/organisation
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hedensted Kommune, Niels Espes Vej, 8722 Hedensted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW5IZWRlbnN0ZWQuMDIyMzEuMTA2MTNAa21kLmFwbGl0cmFrLmNvbQ
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850188