Vi leder efter en selvstændig kontormedarbejder med flair for regnskab. Du skal være dygtig til at skabe struktur og overblik, og ikke mindst god til at gribe de bolde, der spilles op.
Vi har brug for dig 20 timer om ugen, men antallet af timer kan justeres ved behov.
Vi søger en dedikeret person med bl.a. følgende kvalifikationer:
- Du er uddannet inden for økonomi og/eller har erfaring fra en lignende stilling, hvor du bl.a. har arbejdet med løn, bogføring og fakturering
- Solid erfaring inden for økonomistyring, bogføring og lønadministration
- Evnen til at samarbejde med revisorer
- Erfaring med Uniconta, eller lignende
- Gerne superbruger i Excel
- Gerne med erfaring fra mindre virksomhed, men ikke et krav
Dine primære arbejdsopgaver
- Debitor- og kreditorbogholderi
- Lønbogholderi og personaleadministration
- Finansbogholderi, betalinger og bank
- Opgøre, indberette og afregne afgifter, moms mv.
- Lagerkontrol og -opfølgning
- Systemoptimering
- Ad hoc
Hvem er vi?
Jysk Vandteknik er en mindre familielignende virksomhed i kraftig vækst, og vi har et landsdækkende salgs- og servicenetværk. Vi er en organisation med en flad struktur, og vi lægger stor vægt på ”frihed under ansvar”. Vi har tillid til, at vores medarbejdere forvalter dette til virksomhedens bedste.
Ønsker du at blive en del af en organisation, der brænder for den gode service, og hvor drivkraften er stor, så send gerne en mail til info@jvt.dk med din ansøgning. Har du spørgsmål vedrørende stillingen, er du velkommen til at kontakte Anita Graversen på +45 28193901. Samtaler vil blive afholdt løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
JYSK VANDTEKNIK ApS, Lundagervej, 8723 Løsning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6132781