BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Dygtig indkøbsassistent, med øje for detaljen, søges til spændende modevirksomhed.
Har du lyst til et spændende job i en virksomhed i rivende udvikling og med store ambitioner for fremtiden. Brænder du for produkt og købmandskab? Er du detaljeorienteret? Har du et godt overblik? Så er du måske det næste medlem af Markberg-teamet
Hvem er vi?
Markberg blev grundlagt i 2008 af Mette Astrup og Rune Klemmensen, og er en dynamisk og ung virksomhed i markant international vækst. Virksomheden designer og producerer tasker og andre accessories til kvinder både indenfor læder og recycled materialer.
Markberg repræsenterer enkelthed og rent, skandinavisk design blandet med unikke detaljer. Kvalitet og bæredygtighed er Markbergs kerneværdier, ligesom social ansvarlighed er én af hjørnestenene i fundamentet.
Til styrkelse af vores indkøbsteam, søger vi en administrativ stærk indkøbsassistent med forkærlighed for produktet, som brænder for at sætte struktur på tingene og få afsluttet opgaverne. Du elsker at have travlt og sætter en ære i at levere kvalitet i dit arbejde. Du forstår værdikæden fra ende til anden og ved, at succes først er opnået, når produktet når frem til kunden. Du vil få en bred berøringsflade med hele indkøbsteamet, leverandører samt salg og design.
Dine primære arbejdsopgaver:
- Disponering samt prisforhandlinger.
- Oprettelse af indkøbsordrer samt opfølgning.
- Bookning af transport samt opfølgning af leverancer.
- Produktionsgodkendelser / kommentering af prøver.
- Daglig kommunikation med leverandører i Fjernøsten.
- Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata.
- Udarbejdelse og vedligeholdelse af manualer
- Varemodtagelse samt kvalitetskontrol.
- Reklamationshåndtering.
- Vedligeholde og udvikle vores leverandørsamarbejder.
- Øvrige administrative opgaver der opstår i en hektisk hverdag.
Dine kvalifikationer:
- Du er uddannet indkøbsassistent og har min. 2 års relevant erhvervserfaring fra modebranchen
- Du er faglig engageret og nysgerrig på både produkter og indkøb, og har interesse for hele værdikæden.
- Du er teamplayer med et udadvendt og positivt mindset.
- Du arbejder struktureret og er troværdig ned i detaljen, og brænder for at opretholde deadlines.
- Du er en god købmand med en udpræget talforståelse.
- Du taler og skriver engelsk på højt niveau.
- Du er en erfaren bruger af office pakken – gerne Navision og Delogue.
- Du trives med at en del af opgaverne er rutineprægede opgaver og ingen opgave er for lille til dig.
- Du har stor interesse for mode og nyder at være med til at forbedre produktet.
Markberg er en virksomhed i stor vækst og det er derfor vigtigt at du er en teamplayer, der er villig til at løbe stærkt i perioder og samtidig er parat til at håndtere løbende forandringer.
Stillingen er 37 timer/ugentligt. Ansættelse hurtigst muligt. Løn og ansættelsesvilkår på konkurrencedygtigt niveau.
Arbejdsstedet er Helge Nielsens Allé 7, 8723 Løsning. Du kan læse mere om Markberg på https://markberg.com/
Ansøgning
UnikRecruitment bistår Markberg ved denne rekrutteringsopgave. Markberg vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere informationer om stillingen er du velkommen til at kontakte Michael Kjærgaard, UnikRecruitment på 2222 4000 eller mk@unikrecruitment.dk. Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
UnikRecruitment, Gammel Sellingvej 1 K,, 8370 Hadsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: http://unikrecruitment.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/19965&linkref=922&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5853781