Center for visitation og hjælpemidler søger en Administrativ/teknisk medarbejder til Hjælpemiddeldepotet i Løsning.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

esswdwddsEr du superbruger til IT, har teknisk snilde, og kan levere god service til borgere og samarbejdspartnere, er det dig, vi mangler på holdet.

Om jobbet og opgaverne

På Hjælpemiddeldepotet er vi et team bestående syv medarbejdere, som hver især har nogle ansvarsområder. Men samtidig skal vi kunne dække ind for hinanden ved sygdom og ferie. Derfor er det vigtigt, at du er alsidig, samarbejdsvillig og trives med, at to dage sjældent er ens. Du skal kunne se værdien i at løse uforudsete opgaver.

Du kan bevare overblikket, arbejde selvstændigt, og agere ud fra en til tider travl og hektisk hverdag. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af, at:

  • varetage forskellige opgaver i Officepakken
  • arbejde i fagsystemet Cura
  • administrere nødkald i nødkaldssystemet
  • administrere elektroniske låse systemer
  • levere og afhente hjælpemidler
  • reparere hjælpemidler, både på Hjælpemiddeldepotet, på plejehjem og hos borgere i eget hjem
  • rengøre og klargøre hjælpemidler

Du bliver Hjælpemiddeldepotets ansigt udadtil, og vil have berøring med alt fra kollegaer, borgere og eksterne konsulenter. Vi har derfor en klar forventning om, at du er udadvendt og imødekommende og altid ser en ære i at levere den gode service.

Vores forventninger til dig

Din baggrund er ikke så vigtig, da vi vægter dine personlige kompetencer højest. Dog skal du fagligt have gode administrative kompetencer, hvilket svarer til IT-kendskab over brugerniveau. Du skal have hænderne rigtigt skuet på og må ikke være bange for at prøve noget nyt. 

Det er en forudsætning, at du kørekort til kategori B.

Derfor skal du vælge os

Center for Visitation & Hjælpemidler er en stor afdeling, og du har mange kollegaer at sparre med. Vi en enhed, organiseret i forskellige teams, så du har nære kollegaer i forhold til dine daglige opgaver. Høj faglighed, godt kollegaskab, tværfagligt samarbejde og gensidig tillid gør det både rart og spændende at gå på arbejde.

Vi har fokus på løbende kvalitetsudvikling ift. vores kerneopgave og arbejder med udvikling og nytænkning af myndighedsrollen i det tværgående samarbejde. Vi er en afdeling i udvikling, hvor vi, for at blive skarpere, inddrager dig og er nysgerrige på, hvordan vi løser vores opgaver sammen.

Vi er en blandet personaleflok og tæller alt lige fra sygeplejersker, ergoterapeuter, fysioterapeuter, jurister, socialrådgivere, administrative, mekanikere, teknikkere og mange andre spændende baggrunde. Vi tror på, at mangfoldighed er vores styrke, og at vi kun i fællesskab kan lykkes.

Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads med:

  • stort fokus på trivsel og arbejdsmiljø, fordi vi tror på, at dét er kernen i en bæredygtig arbejdsplads
  • plads til dine ideer og et godt grin men også seriøsitet
  • fleksibel arbejdstid og høj grad af frihed under ansvar 
  • individuelt tilrettelagt introduktionsprogram

Vi glæder os til at byde dig velkommen.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle kvalifikations- og funktionsløn.

Løn og ansættelse i henhold til gældende overenskomst. Der kan forhandles kvalifikations- og funktionsløn.

En stilling på 37 timer ugentligt med start 1. april 2024, gerne hurtigst muligt.

Stillingen er forankret i Center for Visitation & Hjælpemidler – Hjælpemiddeldepotet som holder til på Skolegade 10, 8723 Løsning – 10 min kørsel fra motorvej E45.

Har du spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte leder af Hjælpemiddeldepotet Ole Hjerrild Johansen på telefon 51 82 24 64.

Ansøgning

Ansøgning sendes elektronisk via linket nederst.

Ansøgningsfrist er den 18. februar 2024 og samtaler vil blive afholdt d. 26. februar 2024

Der vil til samtalen være en lille test. 

Tiltrædelse den 1. april 2024 eller hurtigst muligt.

Der vil ved ansættelse, blive indhentet straffeattest/børneattest.

Om os

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hedensted Kommune, Skolegade, 10, 8723 Løsning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979764

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet